Netværk
Housekeeping/rengøringen er tættest på gæsten, men ofte langt fra topledelsen. Det betyder at housekeeping ofte skal være den mest forandringsparate del af organisationen, ift. grøn omstilling og krænkelser, men også er den afdeling, hvor afdelingslederne oplever de største udfordringer med sprog, kultur og forforståelse.
Så som leder skal der stadig leveres høj kvalitet både billigt og diskret, derudover skal man være udførende ift. regler og strategier der omhandler affald, kemi, AMO, kvalitet, integration, logistik, procesoptimering, allergier og certifikater.
Kravene til lederne i den del af organisationer er i 2023 både talrige og komplekse og derfor er behovet for både træning, uddannelse og udvikling via netværk stort.
Netværket skal understøtte ledere af rengøring/housekeeping/facility management.
Forløbet gennemføres på såvel engelsk som dansk.
Det er en rolle som traditionelt har handlet om levere rengøring m.v. af høj kvalitet både prisbilligt og diskret.
Rollen er under konstant forandring. Medarbejderne er ekstremt diverse, både i forhold til sprog og kulturel baggrund, men også i forhold til kompetenceniveau og fysik.
Hvilke fordele, kan du opnå?
Et fagligt netværk giver dig mulighed for at interagere og dele viden med fagfolk, der arbejder inden for samme felt
Du kan få adgang til ny information, opdaterede trends, bedste praksis, tips og råd fra eksperter på området.
Dette hjælper med at udvide din viden og holde dig ajour med udviklingen inden for dit fagområde.
Faglige netværk kan give dig adgang til en bred vifte af ressourcer og muligheder.
Underviserne
Gry Asnæs
Min viden fra de mange organisationer inden for hospitality, som jeg har arbejdet med, giver en indsigt i de specifikke krav og standarder der er inden for housekeeping og rengøring for at opretholde et højt serviceniveau.
Som uddannet mediator og coach kan jeg guide og inspirere dig i det faglige netværk til at forbedre dine færdigheder og præstationer. Jeg kan hjælpe dig med at identificere dine styrker og områder, der skal udvikles, og skabe et læringsmiljø, der er støttende og opmuntrende. Min uddannelse inden for organisationspsykologi kan hjælpe dig med at se på egne forhold inden for kommunikation, konfliktløsning, teamdynamik og organisatorisk adfærd.
Egill Hauch
Jeg har opbygget en betydelig ekspertise inden for hotel- og restaurationsbranchen. Som leder og underviser har jeg arbejdet tæt med tværkulturelle teams, håndteret sprogbarrierer, og haft fokus på logistik og planlægning. Disse erfaringer og kompetencer bringer jeg i spil i det faglige netværk. Min praktiske erfaring vil bidrage til at fremme videndeling, skabe innovative løsninger og støtte dig i din professionelle udvikling inden for housekeeping og rengøring.
Praktisk info
Pris
Netværk medlemskab er 4.500 kr. excl. moms for efterårssemester 2023.
Herefter aftales antal mødegange efterfølgende pr. år og en fast årlig pris, der fastsættes herefter henset til omfang og indhold.
Forløbet gennemføres på såvel engelsk som dansk.
De første 3 netværksdage er med følgende emner:
Tværkulturel ledelse af flersprogede medarbejdere
Lederens værktøjer til det gode psykiske arbejdsmiljø
Medarbejderinvolvering i bæredygtig adfærd
Næste sæsons forløb vil bl.a. have fokus på:
Gæsteoplevelsen - set fra housekeeping/FM/rengørings persepektiv
Målgruppe
Målgruppe er ledere af rengøring/housekeeping/facilitymanagement m.v.
Datoer
Efterår 2023
7. marts
11. april
16. maj
Hør mere
Ønsker du mere information, så kan du skrive til info@asnaes-vangstrup.dk eller ringe på 70 23 48 08.
Du kan også udfylde nedenstående formular.