Uddannelser > Basic skills training
Basic skills training
Jeres hjælp i en travl hverdag
Vi har skabt et koncept, der understøtter både jeres medarbejdere og virksomhedens rejse mod at indfri udviklingsmål inden for gæstefokus, indtjening og trivsel.
Det handler om at omsætte viden til praksis og sikre, at kompetencer og færdigheder trænes og bruges effektivt i den daglige drift.
Hvordan sikrer I, at både virksomheden, medarbejderne og lederne lykkes? Og hvordan når I de ønskede mål, samtidig med at gæsterne får en fremragende oplevelse?
Mange oplever udfordringer, når nye medarbejdere kommer til, eller når vigtig information ikke når hele vejen rundt i driften. Her er vores styrke: Vi har dyb indsigt i branchen og ved, hvad der virker – og hvad der ikke gør – og vi justerer løbende vores ydelser for at følge med udviklingen.
Basic Skills-forløbene hjælper med at lukke de "gaps", I ser, enten hos jeres medarbejdere eller i driften. Vi bliver jeres ekstra ressource, der sikrer vedvarende træning af den nødvendige viden, som forbedrer indtjeningen og samtidig sikrer både gode gæsteoplevelser og høj trivsel.
Vi har sammensat nogle standardpakker, der matcher efterspørgslen, men hvis I har særlige behov, udvikler vi gerne et skræddersyet forløb, der passer præcis til jer.
Grundlæggende onboarding
Kurset træner dine medarbejdere i de essentielle færdigheder, der gør dem til en værdifuld ressource i restauranten, caféen, baren m.m.
Fokus er på at skabe en dyb forståelse for, hvordan man leverer en fremragende gæsteoplevelse, samtidig med at det interne teamsamarbejde styrkes, så alle arbejder sammen om at forstærke den gode oplevelse.
-
Kurset er målrettet nye medarbejdere i branchen og kan supplere jeres interne træning og onboarding.
Det er også ideelt som kickstart til en ny sæson, hvor alle kan finpudse deres færdigheder og blive skarpere på det, der fungerer i hverdagen.
Programmet er desuden velegnet til et "brush up", når der er behov for at genopfriske rutiner og sikre, at alle er på samme niveau.
-
I bestemmer selv, hvor lang tid I ønsker, at jeres forløb skal vare.
Det kan f.eks. være en halv dag, en hel dag, flere dage m.m.
-
Prisen på vores kurser afhænger af flere faktorer såsom jeres specifikke behov, kursets længde og antal deltagere.
Vi tilpasser hvert forløb, så det passer præcist til jeres ønsker, og derfor varierer prisen alt efter, hvilke elementer der skal indgå.
For at få et skræddersyet tilbud, der matcher jeres behov, er I altid velkomne til at kontakte os for en uforpligtende snak om mulighederne.
Grundlæggende service
Det er i den personlige kontakt mellem medarbejder og gæst, at den stærkeste relation skabes. Men hvordan sikrer man, at gæsten får den bedste oplevelse – både gennem produktet, atmosfæren og den direkte interaktion?
De fleste ved, hvad de skal gøre, når alt går glat, men udfordringen opstår, når der er ekstra travlt, sygdom eller andre uforudsete situationer. Hvordan kan man i de øjeblikke stadig fremstå som den bedste version af sig selv, så gæsten mærker overskuddet?
-
Kurset er målrettet nye medarbejdere i branchen og kan supplere jeres interne træning og onboarding.
Det er også ideelt som kickstart til en ny sæson, hvor alle kan finpudse deres færdigheder og blive skarpere på det, der fungerer i hverdagen.
Programmet er desuden velegnet til et "brush up", når der er behov for at genopfriske rutiner og sikre, at alle er på samme niveau.
-
I bestemmer selv, hvor lang tid I ønsker, at jeres forløb skal vare.
Det kan f.eks. være en halv dag, en hel dag, flere dage m.m.
-
Prisen på vores kurser afhænger af flere faktorer såsom jeres specifikke behov, kursets længde og antal deltagere.
Vi tilpasser hvert forløb, så det passer præcist til jeres ønsker, og derfor varierer prisen alt efter, hvilke elementer der skal indgå.
For at få et skræddersyet tilbud, der matcher jeres behov, er I altid velkomne til at kontakte os for en uforpligtende snak om mulighederne.
Grundlæggende salg
Det lille mersalg kan gøre en stor forskel for både gæstens oplevelse og virksomhedens økonomi. Men det skal ske på en måde, der føles naturlig.
Så hvad siger og gør man for, at det bliver en behagelig og autentisk oplevelse for både medarbejderen og gæsten, samtidig med at det styrker den samlede oplevelse?
Vores kursus hjælper med at identificere den enkeltes styrker i det personlige salg og give værktøjer til at huske og anvende dem – også når der er travlt.
-
Kurset er målrettet nye medarbejdere i branchen og kan supplere jeres interne træning og onboarding.
Det er også ideelt som kickstart til en ny sæson, hvor alle kan finpudse deres færdigheder og blive skarpere på det, der fungerer i hverdagen.
Programmet er desuden velegnet til et "brush up", når der er behov for at genopfriske rutiner og sikre, at alle er på samme niveau.
-
I bestemmer selv, hvor lang tid I ønsker, at jeres forløb skal vare.
Det kan f.eks. være en halv dag, en hel dag, flere dage m.m.
-
Prisen på vores kurser afhænger af flere faktorer såsom jeres specifikke behov, kursets længde og antal deltagere.
Vi tilpasser hvert forløb, så det passer præcist til jeres ønsker, og derfor varierer prisen alt efter, hvilke elementer der skal indgå.
For at få et skræddersyet tilbud, der matcher jeres behov, er I altid velkomne til at kontakte os for en uforpligtende snak om mulighederne.
Grundlæggende samarbejde
Et godt og velfungerende samarbejde er afgørende for, om I når jeres mål – både som team og individuelt. Når alle bidrager og arbejder sammen, skabes de bedste resultater, både fagligt og personligt.
For at opnå dette kræver det bevidsthed om de mekanismer, der fremmer samarbejdet – og kendskab til de faldgruber, der kan opstå undervejs.
Et stærkt samarbejde opstår ikke af sig selv; det kræver en målrettet indsats og et vedvarende fokus fra hele teamet.
-
Kurset er målrettet nye medarbejdere i branchen og kan supplere jeres interne træning og onboarding.
Det er også ideelt som kickstart til en ny sæson, hvor alle kan finpudse deres færdigheder og blive skarpere på det, der fungerer i hverdagen.
Programmet er desuden velegnet til et "brush up", når der er behov for at genopfriske rutiner og sikre, at alle er på samme niveau.
-
I bestemmer selv, hvor lang tid I ønsker, at jeres forløb skal vare.
Det kan f.eks. være en halv dag, en hel dag, flere dage m.m.
-
Prisen på vores kurser afhænger af flere faktorer såsom jeres specifikke behov, kursets længde og antal deltagere.
Vi tilpasser hvert forløb, så det passer præcist til jeres ønsker, og derfor varierer prisen alt efter, hvilke elementer der skal indgå.
For at få et skræddersyet tilbud, der matcher jeres behov, er I altid velkomne til at kontakte os for en uforpligtende snak om mulighederne.
Grundlæggende konflikthåndtering
For at forebygge, at uenigheder udvikler sig til konflikter, er det afgørende at kende sine egne reaktionsmønstre og evnen til at bevare en konstruktiv dialog.
I en travl hverdag i branchen opstår der nemt misforståelser og forskellige forventninger, men det er også vigtigt at kunne læse rummet og situationerne. Ved at være opmærksom kan man forebygge, at gæsterne overtager scenen på en måde, der skader den gode stemning.
-
Kurset er målrettet nye medarbejdere i branchen og kan supplere jeres interne træning og onboarding.
Det er også ideelt som kickstart til en ny sæson, hvor alle kan finpudse deres færdigheder og blive skarpere på det, der fungerer i hverdagen.
Programmet er desuden velegnet til et "brush up", når der er behov for at genopfriske rutiner og sikre, at alle er på samme niveau.
-
I bestemmer selv, hvor lang tid I ønsker, at jeres forløb skal vare.
Det kan f.eks. være en halv dag, en hel dag, flere dage m.m.
-
Prisen på vores kurser afhænger af flere faktorer såsom jeres specifikke behov, kursets længde og antal deltagere.
Vi tilpasser hvert forløb, så det passer præcist til jeres ønsker, og derfor varierer prisen alt efter, hvilke elementer der skal indgå.
For at få et skræddersyet tilbud, der matcher jeres behov, er I altid velkomne til at kontakte os for en uforpligtende snak om mulighederne.
Vi vil gerne høre mere
Ønsker I mere information, så kan I skrive til os på
info@asnaes-vangstrup.dk eller ringe på 70 23 48 08.
I kan også udfylde formularen.