Rådgivning > Gæsteoplevelsen > Design af Service-DNA
Design af Service-DNA
Formålet med at designe virksomhedens service-DNA er at udvikle gæsteoplevelser, der differentierer jer fra konkurrenter! Sammen arbejder vi med gæstens rejse gennem virksomheden, og udvikler konkret på de kontaktpunkter, hvor I har særlig mulighed for at skabe flere positive følelser hos gæsten, og dermed styrke jeres relation til dem.
Hvilke fordele, kan I opnå?
Konkrete værktøjer til at arbejde målrettet med innovation og udvikling af gæsteoplevelsen.
Mulighed for øget medarbejderinddragelse og engagement i gæsteoplevelsen.
Viden og inspiration til at skabe gæsteoplevelser der differentierer sig fra konkurrenter.
Ved hjælp af adfærdsdesign (nudging) og innovation udvikler vi sammen oplevelserne, så I får konkrete tiltag med tilbage til virksomheden for at teste dem.
Når man arbejder konkret med ens servicedesign, øger man kendskabet til egen virksomhed samtidig med at man øger kundeloyalitet, og i sidste ende, salg. Det er ligeledes en værdifuld måde at motivere medarbejdere til at tage ansvar for udviklingen af gæsteoplevelser.
Rådgiveren
Marie Louise Larsson
Jeg er uddannet cand. soc. i Service Management og har flere års erfaring indenfor restaurant- og hotelledelse.
Min passion er oplevelser! Jeg elsker når oplevelser “går op i en højere enhed”, og når jeg som gæst får vækket alle mine sanser og følelser. Jeg stræber altid efter at skabe helhedsoplevelser, der forankres i driften - for uden driften bliver det ikke en succes. Derfor arbejder jeg både strategisk, taktisk og operationelt.
Jeg glæder mig til at lære jeres unikke gæsteoplevelse at kende!
Praktisk info
Honorar – vores honorar for et forløb er afhængig af det indhold, vi aftaler.
Involverende rådgivning – hvis vi transformerer vores rådgivning i forbindelse med forløbet til uddannelse, vil I kunne søge refusioner. Det hjælper vi jer naturligvis gerne med.
Alle beløb er ekskl. moms
Økonomisk tilskud
Hvis vi konverterer rådgivning til uddannelse, for at involvere en større gruppe medarbejdere, kan I søge flere forskellige former for tilskud.
Vi hjælper med at afdække de muligheder, der er. Vi kan også beregne, hvor meget I kan søge, forinden I træffer beslutning om, hvad I gør.
Hør mere
Ønsker I mere information, så kan I skrive til Marie Louise Larsson HER eller ringe på 70 23 48 08.
I kan også udfylde nedenstående formular.