Rådgivning > Gæsteoplevelsen

Gæsteoplevelsen


At have styr på gæsteoplevelsen er ét af branchens vigtigste fokuspunkter og at lykkes med at få gæsten til at gå hen til- eller opholde sig på de steder, hvor man har skabt små “rum” eller har personale til at hygge om gæsten. Til tider kan man blive hjemmeblind på sin egen gæsteoplevelse, eller have brug for at få medarbejderne til at se sammenhængene på en ny måde. Her er en oversigt over nogle rådgivningsydelser, I kan have glæde af i den forbindelse.

  • Gæsterejseanalysen

    Gæsterejsen er en skitse over de kontaktpunkter, hvor dine gæster møder din virksomhed.

  • Kundesegmentering

    Formålet med kundesegmentering er at forstå gæstens behov og følelser, for at kunne skabe gæsteoplevelser.

  • Design af Service-DNA

    Formålet er at udvikle gæsteoplevelser, der differentierer jer fra konkurrenter! Sammen arbejder vi med gæstens rejse.

  • Den bæredygtige gæsteoplevelse

    Bæredygtighed er ikke længere bare en trend - det er en selvfølge.

Vi vil gerne høre mere

Ønsker I mere information, så kan I skrive til os på

info@asnaes-vangstrup.dk eller ringe på
70 23 48 08.

I kan også udfylde formularen.