Servicedesign


Formålet med servicedesign er, at udvikle gæsteoplevelser der differentierer jer fra konkurrenter! Sammen arbejder vi med gæstens rejse gennem jeres virksomhed og udvikler konkret på de kontaktpunkter, hvor I har særlig mulighed for at skabe flere positive følelser hos gæsten, og dermed styrke jeres relation til dem.

Jeg var personligt rigtig glad for, at kunne blive udfordret på både et fagligt- og personligt plan
— Udsagn fra tidligere deltager på “Lederskab med coaching og konflikthåndtering”

Hør mere

Ønsker I mere information, så skriv til info@asnaes-vangstrup.dk eller ring på 70 23 48 08.

I kan også udfylde nedenstående formular.

 

Jeres udbytte

  • Når man arbejder konkret med ens servicedesign, øger man kendskabet til egen virksomhed samtidig med, at man øger kundeloyalitet og i sidste ende, salg. Det er ligeledes en værdifuld måde, at motivere medarbejdere til at tage ansvar for udviklingen af gæsteoplevelser.

  • Ved hjælp af servicedesign- og innovationsteori analyserer og videreudvikler vi sammen jeres gæsteoplevelser, så I får konkrete tiltag med tilbage og afprøve i driften.

  • Målrettet udvikling af servicedesign stiller virksomheden skarpere end konkurrenter, og skaber merværdi for gæsten, der oftest er villig til at betale flere penge for customized gæsteoplevelser.

 

Gratis ekstra forløb

Som deltager på vores akademifag tilbyder vi et gratis supplerende forløb med individuel bistand til casearbejdet, opgaveskrivning og eksamenspræsentationen herunder:

  • Identificere problemstilling

  • Struktur og indhold i din opgave

  • Forberedelse af din præsentation i f.eks. PowerPoint

 

Formidler og facilitator

Marie Louise Larsson

Jeg er uddannet cand. soc. i Service Management og har flere års erfaring indenfor restaurant- og hotelledelse.

Min passion er oplevelser! Jeg elsker når oplevelser “går op i en højere enhed”, og når jeg som gæst får vækket alle mine sanser og følelser. Jeg stræber altid efter at skabe helhedsoplevelser, der forankres i driften - for uden driften bliver det ikke en succes. Derfor arbejder jeg både strategisk, taktisk og operationelt.

Jeg glæder mig til at lære jeres unikke gæsteoplevelse at kende!

 

Praktisk info

Vi tilrettelægger undervisningen, så den passer præcist til jeres behov.

Virtuel undervisning: undervisningen foregår i vores virtuelle læringsrum i undervisningsforløb af to timer - ofte i formiddagstimerne, så I kan servicere gæsterne bagefter. Det kræver alene, at I har en computer eller en mobiltelefon med mikrofon og kamera.

Når forløbet planlægges som organisationsudvikling, bestemmer I selv datoer og tidspunkter.
I kan desuden selv afgøre, hvorvidt forløbet skal gennemføres virtuelt, med fysisk fremmøde eller som en kombination.

Når vi afholder forløbet alene til jeres organisation i samarbejde med jer, er dagsprisen mellem 21.000 - 25.000 kr. ekskl. moms for op til 16 medarbejdere. Så kan I bare invitere de medarbejdere, I ønsker.

Forløbet afsluttes med en eksamen, som er en mundtlig prøve kombineret med en opgave. Når eksamen bestås, får man 5 ECTS-point fra akademiuddannelsen: Service, oplevelser og værtskab (AU i service og oplevelser).

 

Målgruppe

Denne uddannelse er relevant for både den enkelte medarbejder, leder eller organisation, som ønsker dybdegående viden og konkrete redskaber til at skabe gæsteoplevelser, der differentierer sig fra konkurrenter.

Forløbet henvender sig også til oldfruer, housekeeping og teknik.

 

Datoer

Der er ikke planlagt nogle åbne hold. Ønsker I at afholde et forløb i jeres virksomhed, er I velkomne til at kontakte os.

 

Økonomisk tilskud

I kan søge flere forskellige former for tilskud til jeres uddannelsesforløb. 
Vi hjælper jer med at afdække de muligheder, der passer til jer. Vi kan hjælpe jer med at udarbejde beregninger på, hvor meget der kan søges.

Uddannelsen udbydes af:

Udviklet og tilrettelagt i samarbejde med Asnæs & Vangstrup