Rådgivning > Standard og processer

 Standard og processer


Hospitalitybranchen tiltrækker heldigvis passionerede mennesker. Mennesker, som brænder for at lave vidunderlig mad, mennesker, som vil gå langt for at få folk til at føle sig velkomne på et hotel. Mennesker, med service i hjerteblodet er kernen i vores branche.

For at kunne udfolde passionen og skabe en positiv forretning, skal der være styr på processerne. For selv om det skal være sjovt at være i branchen, er det ikke for sjov, vi er her. Hos Asnæs & Vangstrup ved vi alt om, hvor vigtigt det er, at operationen kører stramt og med så lidt spild som muligt. Det er dét, der skaber overskud. Økonomisk og menneskeligt.

  • Procesoptimering

    Gode processer skaber fundamentet for produkter af høj kvalitet og et serviceniveau, der får gæsten til at komme tilbage.

  • Målstyringstavle

    Styringstavlen giver et hurtigt og præcist overblik over virksomhedens status. Tavlen udvikles til den enkelte virksomheds behov.

  • Forankring af forandring

    Forandringer er en del af hverdagen og de sker, hvad enten vi vil det eller ej. Desværre kan forandringer medføre uro og frustration.

  • Effektive processer

    Når standarder og processer fungerer optimalt, bliver I mere effektive.

Vi vil gerne høre mere

Ønsker I mere information, så kan I skrive til os på

info@asnaes-vangstrup.dk eller ringe på 70 23 48 08.

I kan også udfylde formularen til højre.