Rådgivning > Gæsteoplevelsen > Gæsterejseanalysen

 Gæsterejseanalysen


Gæsterejsen er en skitse over de kontaktpunkter, hvor dine gæster møder din virksomhed. Når vi arbejder specifikt med disse konktaktpunkter og analyserer dem, identificerer vi virksomhedens udviklingsområder og bidrager til at øge gæsteoplevelsen.

Formålet med gæsterejseanalysen er at blive endnu skarpere på jeres gæsters møde med virksomheden.
Er der områder i jeres virksomhed, hvor oplevelsen ikke lever op til gæstens forventninger? Er kontaktpunkterne strategiske ift. optimering af salg? Hvordan vækker jeres kontaktpunkter følelser hos gæsten? Alt dette hjælper gæsterejseanalysen med.

Jeg kan virkelig ikke sætte ord på, hvor meget Asnæs & Vangstrup har hjulpet mig på dette forløb. Det er helt vildt, hvor meget viden man kan få på så kort tid.
— Udsagn fra tidligere kursist

Hvilke fordele, kan I opnå?

  • Dybdegående indblik i egen virksomhed og identifikation af fokusområder.

  • Øget fokus på gæsterelationer og gæsteloyalitet.

  • Mulighed for øget medarbejderinddragelse og engagement i gæsteoplevelse.

Gæsterejseanalysen vil afdække hvilke kontaktpunkter, I bør arbejde med, for at øge gæsteoplevelsen og dermed gæsteloyaliteten. Igennem denne analyse vil I være på forkant med jeres gæsters forventninger og dermed øge sandsynligheden for at overstige deres forventninger.

Derudover vil I se jeres virksomhed i et nyt perspektiv, der vil hjælpe jer med at identificere “den røde tråd” i gæsteoplevelsen. Med et overblik over gæsterejsen kan I gå i gang med at tilpasse og ændre jeres handlinger m.v., så I opnår at skabe rammen for præcis dén oplevelse, I vil give gæsten.

 

Rådgiveren

Marie Louise Larsson

Jeg er uddannet cand. soc. i Service Management og har flere års erfaring indenfor restaurant- og hotelledelse.

Min passion er oplevelser! Jeg elsker når oplevelser “går op i en højere enhed”, og når jeg som gæst, får vækket alle mine sanser og følelser. Jeg stræber altid efter at skabe helhedsoplevelser, der forankres i driften - for uden driften bliver det ikke en succes. Derfor arbejder jeg både strategisk, taktisk og operationelt.

Jeg glæder mig til at lære jeres unikke gæsteoplevelse at kende!

 

Praktisk info

Honorar - vores honorar er fra 7.900 kr. for analysen.

Skal vi hjælpe jer med at formidle resultatet til medarbejderne, er honoraret 15.500 kr.

Den faste pris betyder, at I kan være trygge ved at dét merarbejde, der altid kommer i forlængelse af et sådant projekt, er på vores regning.

Involverende rådgivning - hvis vi transformerer vores rådgivning i forbindelse med forløbet til uddannelse, vil I kunne søge refusioner. Det hjælper vi jer naturligvis gerne med.

Alle beløb er ekskl. moms

 

Økonomisk tilskud

Hvis vi konverterer rådgivning til uddannelse, for at involvere en større gruppe medarbejdere, kan I søge flere forskellige former for tilskud.

Vi hjælper med at afdække de muligheder, der er. Vi kan også beregne, hvor meget I kan søge, forinden I træffer beslutning om, hvad I gør.

 

Hør mere

Ønsker I mere information, så kan I skrive til Marie Louise Larsson HER eller ringe på 70 23 48 08.

I kan også udfylde nedenstående formular.