Om os > Udtalelser fra samarbejdspartnere

Udtalelser fra samarbejdspartnere


"Jeg fik en masse med fra faget “Service”, da man heldigvis kan vikle meget af teorien til min stilling. Udover det giver det en kæmpe forståelse at følge mine køkkenchefer på uddannelser, så man ser deres udfordringer og problemstillinger, som man eventuelt kan bringe med videre på et højere niveau.

En masse ros til Marie Louise. Man mærker tydeligt hendes engagement og hvor godt forberedt hun er til undervisningen. Kæmpe plus at der er eksempler på de teorier mm. der er i undervisningen, både fra underviserens erfaringer og fra vores. Dette gør forståelsen meget bedre, især for vores køkkenchefer."

— Christina Stub, Driftssupporter for Kokkenes Køkken

 
 

“Det var en gave, at der var andre ledere fra andre virksomheder, der anskuede de problematikker, vi berørte, på nye måder. Niveauet var højt, og det var præcis, hvad jeg ønskede.”

— Maise Rygaard, salg- og gæsteservicechef for Madklubben

 

"Ved at analysere gæsterejsen på faget 'Service, oplevelse og værtskab', har jeg gennem undervisningen øget mit bevidsthedsniveau til at vurdere, hvor og hvordan jeg som restaurantchef kan arbejde med at skabe værtskab og oplevelser for at øge mine gæsters loyalitet."

— Anne Holte Eliassen, restaurantchef for Gl. Skovriddergaard

 

“Service og oplevelser bliver mere håndfaste efter jeg har deltaget på faget 'Service, oplevelser og værtskab'. Med dét mener jeg, at jeg jo altid har arbejdet med at skabe gode oplevelser for vores gæster, men ud fra en ”learning by doing” tilgang. Nu har jeg dokumentation for, hvorfor det er vigtigt, og hvordan jeg skal arbejde med gæsteoplevelsen.”

— Mads Thomsen, restaurant manager for Sovino Brands

 

“For Sovino betyder dét at jeg har taget ‘Service, oplevelser og værtskab’, at jeg har fået en større værktøjskasse, som jeg kan bidrage med i driften og mere strategisk - blandt andet. Hvis vi skal åbne nye steder eller vi skal udvikle på eksisterende gæsterejser, så ved jeg nu, hvordan jeg skal udvikle en gæsterejse.”

— Mads Thomsen, restaurant manager for Sovino Brands

 

“Jeg synes også at det har været superskønt at få nogle redskaber gennem 'Service, oplevelser og værtskab' som virkelig er ”hands-on”. Og lige til at arbejde videre med i huset."

— Anne Holte Eliassen, restaurantchef for Gl. Skovriddergaard

"Jeg vil samlet set bare sige at; hvis man ikke allerede sender sine ansatte afsted på uddannelse hos jer, så skal man komme i gang. Det er en investering for både medarbejderen og virksomheden, du ikke får andre steder. Er man ikke til dét med skole, og synes, det hele kan virke en smule svært og uoverskueligt, så skal man ikke være nervøs for Asnæs & Vangstrup. For det hele handler om det, du laver hver dag - du får blot en masse værktøjer til at blive bedre, blive en bedre version af dig selv, bedre leder og bedre kollega. Og så hjælper alle hinanden i mål. Det er en uddannelse, alle kan være med på, hvis interessen for branchen er der."

— AnnCathrine Nielsen, restaurantchef for Kokkedal Slot

 

“‘Ledelse, der skaber social kapital’ gav mig en bedre forståelse for kommunikationen både med mine kolleger og gæster. Udover det, er jeg blevet en bedre leder. Jeg har mere overskud, fordi jeg har fået flere værktøjer, der er rigtig brugbare i forhold til at håndtere dét at have med mennesker at gøre. I og med at jeg er blevet en bedre leder, gør det også en kæmpe forskel for mine medarbejdere, og det vises tydeligt på f.eks. vores sygefravær, men også generelt i vores hverdag. Jeg synes, at alle der har mulighed for sådan et forløb hos Asnæs & Vangstrup, skal tage imod det med kyshånd, da det kaster så meget godt af sig.”

— Jonas Schmidt, køkkenchef for Kokkenes Køkken

 

“Jeg har haft min afdeling på uddannelsesforløb under faget ‘Service’ med fokus på feedback håndtering. Det har været så vellykket, og Marie Louise fra Asnæs og Vangstrup var i det indledende forløb god at kommunikere med og havde en god forståelse for mit formål med forløbet. Vi har i den grad fået sat fokus på- og skabt en øget forståelse for vigtigheden af at håndtere feedback/klager, fået en grundforståelse for analyse af feedbacken, og konkrete værktøjer og forståelse for de trin én god feedback skal indeholde. Jeg er overbevist om, at mine kollegaer i fremtiden er bedre rustet til at udføre opgaven omkring feedback, og at de vil tilgå det med en større arbejdsglæde end før dette forløb.”

— Line Nielsen, kunde- & salgsdirektør for AAMANNS

 

“Gry er en super motiverende underviser i ‘Coaching og konflikthåndtering’, da man kan mærke, hvor meget hun ved om emnet, brænder for det og motiveres af at løfte os. Det er inspirerende."

— Amanda Leweson, restaurantchef for Sokkelund

“HRM har løftet mig til at forstå sammenhængen mellem de små og store beslutninger, jeg tager hver dag, og hvordan de hænger sammen med min virksomheds overordnede strategi.”

— Jeppe Ejvind Nielsen, hotelchef for Hotel Kangerlussuaq

 

“Vanvittig god oplevelse med høj faglighed og læring, der gav flere værktøjer med i bagagen, end jeg havde turde håbe på.”

— Udsagn fra tidligere deltager på “Lederskab med coaching og konflikthåndtering”

“Vi har haft glæde af samarbejdet med Asnæs & Vangstrup, som vi mere uddybende kan betegne som et godt makkerskab. Vi samarbejder bl.a. om uddannelser til branchen og måling at Net Promoter Scoren (NPS).”

— Helle Danielsen, kontorchef for Small Danish Hotels

 

“Jeg var personligt rigtig glad for, at kunne blive udfordret på både et fagligt- og personligt plan.”

— Udsagn fra tidligere deltager på “Lederskab med coaching og konflikthåndtering”

“Jeg har i mange år haft et tæt samarbejde med Asnæs & Vangstrup, fordi de har en unik indsigt i hotel- og restaurantbranchen samt en helt særlig evne og nysgerrighed til at gå med på nye idéer. Vi har en åben og meget direkte dialog, og Gry og Annette er blandt mine primære sparringspartnere, som jeg drøfter såvel strategiske- som mere operationelle emner med.”

— Trine Richter, direktør for Bornholm Hotels

 

“Vi har i samarbejde med Asnæs & Vangstrup lagt en uddannelsesplan/kursusforløb for alle vores medarbejdere for at udvikle os, sikre medarbejderne en god ballast for at kunne servicere vores gæster og indfri deres høje forventninger.”

— Tom Boye, adm. direktør for Ruths Hotel

“Human Resource Management har lært mig at forstå nødvendigheden af, at selv de mindste beslutninger som jeg tager i min dagligdag, skal kunne spejles i virksomhedens overordnede værdier. Vi er, hvad vi gør - både som mennesker og professionelt, ikke hvad vi siger- eller tror, vi er.”

— Jeppe Ejvind Nielsen, hotelchef for Hotel Kangerlussuaq

 

“Jeg fik en øjenåbner for at tænke ud af boksen, også selvom det ikke passer ind i ens koncept. I dag sætter jeg mange spørgsmålstegn ved vores gæsters rejse hos os, og om dét vi gør, er det rigtige. Det gjorde jeg ikke før, jeg havde været på Oplevelsesøkonomi.”

— Camilla Mørkvig, receptionschef for Wakeup Copenhagen

“Meget kompetent underviser som langt overgik mine forventninger. En respekt og tillid, som bliver skabt lige så snart man træder ind ad døren. Det var ret fantastisk at opleve.”

— Udsagn fra tidligere deltager på “Lederskab med coaching og konflikthåndtering”

 

“Tusind tak for en fantastisk rejse. Jeg er max motiveret - både privat og arbejdsmæssigt. Det har været en fornøjelse hver gang.“

— Udsagn fra tidligere kursist

“Fuldendt. Undervisningen, materialer, imødekommenheden - alt går op i en højere enhed.”

— Udsagn fra tidligere deltager på “Lederskab med coaching og konflikthåndtering”.”

 

“Jeg kan virkelig ikke sætte ord på, hvor meget Asnæs & Vangstrup har hjulpet mig på dette forløb. Det er helt vildt, hvor meget viden man kan få på så kort tid.”

— Udsagn fra tidligere kursist

“Mange tak for et fremragende forløb. I har hjulpet mig meget - både som leder, men ikke mindst som menneske. Så tak for jer.”

— Udsagn fra tidligere kursist

 

“Mange af de modeller vi lærer, giver os et fagsprog, vi kan bruge i ledergruppen på min arbejdsplads. Jeg har indtil videre fået fornyet fokus på, hvordan jeg vil forme min arbejdsplads, når vi skal genåbnes.“

— Udsagn fra tidligere kursist

“Tusind tak for et fantastisk forløb, hvor jeg lærte mig selv at kende på en helt anden måde. Jeg bruger det analytiske i min hverdag, og jeg synes, at jeg får brugt det mere og mere.”

— Udsagn fra tidligere kursist

 

“Jeg har arbejdet som leder i mange år og har generelt været tilfreds med min egen præstation. Nogle opgaver har dog været uden for min rækkevidde, da jeg ikke har haft værktøjerne til at løse dem. Det er i høj grad anderledes nu.”

— Udsagn fra tidligere kursist

“Spændende at få sat ord og teorier på de begreber, vi bruger dagligt i vores ledelsesstruktur.”

— Udsagn fra tidligere kursist

 

“Jeg vil bare sige tusind tak for al den viden og de redskaber, jeg har fået med mig. Asnæs & Vangstrup har utroligt dygtige undervisere, og jeg håber, at komme på endnu et forløb i fremtiden!”

— Udsagn fra tidligere kursist

 

“Jeg savner at komme hos jer, men tænker ugentligt på jer, når jeg bruger alle de fede redskaber, I har puttet i min værktøjskasse.”

— Udsagn fra tidligere kursist

”Asnæs & Vangstrup har i den grad været med til at rykke ved min personlige udvikling - både inden for specifikke fagområder, men også som leder. Jeg har fået et stort ledelsesansvar relativt tidligt i min karriere, og har ofte følt, at jeg stod lidt alene med ikke meget andet end min sunde fornuft. Asnæs & Vangstrup har givet mig konkrete værktøjer, som jeg altid kan læne mig op ad i mit daglige arbejde. Det har givet mig en meget større ro og sikkerhed generelt, og gør, at jeg hviler meget mere i mig selv og tør træffe svære beslutninger.”

— Sarah Kamstrup Christiansen, hotelchef for Strandhotellet

 

“Jeg har været utrolig glad for forløbet, og kan allerede mærke, at jeg har udviklet mig markant - både fagligt og personligt, siden forløbet gik i gang. Det giver god energi til hverdagen og en følelse af, at have opnået noget godt! Jeg har således også tilføjet uddannelsesforløbet til min LinkedIn - det er nemlig noget at være stolt af.”

 — Udsagn fra tidligere kursist

“Faget Oplevelsesøkonomi var jo med til at sætte ord og teori på mit koncept, som jeg ikke ville kunne præsentere med afsæt i teori og praksis, uden den viden jeg fik på uddannelsen. Jeg bruger flere af teorierne i mit daglige virke, særligt ved møder med ledergruppen og mellemlederne. Jeg er blevet mere bevidst om, at innovation skal komme fra alle medarbejdere i virksomheden og ikke kun ledelsen. Ledelsens opgave er til gengæld at sikre facilitering af de mange input til innovation, udvælge dem som rammer inden for skiven og sikre momentum i processen omkring implementering og vedligeholdelse. Ligeledes er det vigtigt, at ledelse værner om kulturen for innovation, så alle idéer bliver behandlet med respekt, uagtet om de skal spire, ”gemmes” til senere eller kasseres. Mixet i OØ-forløbet med teori og praktik fra erhvervslivet, har netop givet mig denne fokus og redskaberne til at kunne sikre en fremtidig innovationskultur og drift.”

— Kristian Vøttrup, driftschef for Charlottehaven

 

“"Ledelse, der skaber social kapital" var et meget lærerigt og givende træningsforløb, som jeg så vidt muligt gør brug af hverdagen.”

— Alice Sørensen, kvalitetschef for Løgismose Meyers

 

“Gennem "Lederens relationskompetence" fik jeg en bedre forståelse af, hvem- og hvad jeg selv er. Med den forståelse, føler jeg mig også bedre rustet til at relatere til mine medarbejdere forstået på den måde, at jeg nu bedre kan analysere på deres reaktioner på udfordringer, forståelsen af forskellen på mennesker. Hvordan man ud fra hver sin baggrund, reagerer forskelligt på samme udfordring.”

— Søren Kulke, restaurantchef for Meyers Kantiner

 

“Man skal bruge "Lederens relationskompetence" til hele tiden at lære at lave små observationer på sine ansatte, så man ved små samtaler eller tilpasninger, kan få en meget mere balanceret hverdag. Og så man kan få rettet til og redt ud inden konflikter opstår.”

— Sif Petersen, køkkenchef for Meyers Kantiner

Jeg vil gerne høre mere

Ønsker du mere information, så kan du skrive til os på

info@asnaes-vangstrup.dk eller ringe på 70 23 48 08.

Du kan også udfylde formularen til højre.