Kan ikke logge ind/glemt password – hvad gør vi?

I og med at koden er krypteret, har vi ikke mulighed for at angive, hvad jeres kode er. I kan derimod vælge at få en ny selvvalgt kode på startsiden: 

Indtast jeres brugernavn og tryk på ’Reset Password’:

 

Vi vil gerne have slettet en gæsteanmeldelse – hvad gør vi?

Der kan ske fejl, hvor gæsten i et ukoncentreret øjeblik trykker forkert. Ofte vil det fremgå af en efterfølgende dialog. Hvis denne dialog dokumenteres, er det muligt at få slettet gæstens kommentar. For at sikre validiteten er det alene muligt at få slettet og ikke rettet NPS scoren + kommentar. Følgende kriterier skal som udgangspunkt være opfyldt for at få slettet gæstens anmeldelse:

·       Når man efterfølgende har en snak med gæsten som siger, at det var en fejl. Dette skal kunne dokumenteres – fx i form af en mailkorrespondance med gæsten.

·       Der er en positiv kommentar i RelationManager

Pågældende anmeldelse og evt. dokumentation sendes til analyse@asnaes-vangstrup.dk

 

Hvordan ved vi, at vores spørgeskemaer er blevet udsendt?

Under modulet ’HOME’ i RelationManager kan i altid se, hvor mange spørgeskemaer der er udsendt i den valgte tidsperiode fra jeres tilknyttet PMS-system. I finder grafen nederst på højre side, hvoraf det vælges at der kun vises data for ’Sent’.

OBS: Det er vigtigt at huske, at denne graf ikke viser eventuelle manuelle udsendelser eller udsendelser via QR-kode, men derimod kun udsendelser via PMS-systemet.

 

Hvor længe plejer der typisk at gå, fra spørgeskema bliver udsendt (manuelt eller via bookingsystemet) til spørgeskemaet ligger i gæstens indbakke?

Manuelt:

-        Quick Publish: Som navnet antyder, udsendes spørgeskemaet med det samme.

-        Publish from file: Udsendelse er afhængig af angivet tjek-ud dato. Hvis tjek-ud dato fx er sat til i går, sker udsendelse øjeblikkeligt - ellers sker udsendelse dagen efter angivet tjek-ud dato.

PMS-system:

Gæsten modtager normalvis spørgeskemaet i den efterfølgende hverdag omkring kl.11.

 

Hvor længe plejer der typisk at gå, fra gæsten besvarer spørgeskemaet, til anmeldelsen kan ses i RelationManager?

Normalvis 1 dag – der er dog perioder, hvor det kan tage op til 2-3 dage, hvis anmeldelsen falder på en weekend.

 

Ændres evalueringen automatisk til 0, hvis browseren lukkes ned?

Et svar bliver registreret og gemt, når man har trykket på en score direkte i mailen på NPS-spørgsmålet ’Baseret på din oplevelse hos os, hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale til en ven eller bekendt?’. Dette svar bliver registreret med det samme - også selvom gæsten ikke går videre (kontaktpunkterne) til at konkretisere deres svar.

Hvis gæsten derimod ikke har svaret på noget, så får vores systemudbyder intet svar retur (hverken 0 eller andre). 0 kan kun blive registreret hvis man trykker på 0 i det link, som er blevet sendt til personens e-mail. Når en gæst lukker browseren, er det ikke noget som systemudbyderen kan se eller registrere.

Det eneste som kan ses ’bag’ systemet er, at den pågældende gæst ikke har svaret i et stykke tid. Man kan således ikke se, hvornår gæsten lukker browseren, og derfor kan systemet hellere ikke gå ind og ’overskrive’ en score med 0, når browseren bliver lukket ned.

 

Vi er endnu ikke opkoblet til vores bookingsystem – hvad gør vi?

For at øge antallet af besvarelser og dermed datavaliditet anbefaler vi, at I bliver opkoblet til jeres bookingsystem, så i får automatisk dataoverførsel. Det er en ret simpel integration, som bookingsystemet kan implementere hurtigt.

Bookingsystemet skal blot bruge jeres ID, som I kan finde under modulet ’Reports’, og herefter vælge ’Goal Achivement (Individual Venues), hvoraf jeres ID findes under ’Property Code’.

 

Spørgsmål vedrørende integration til bookingsystem:

Hvis jeres automatiske dataoverførsel stopper med at fungerer, skal I selv kontakte jeres bookingsystem. Vi vil med glæde være behjælpelige med at finde årsagen, og i den efterfølgende dialog med bookingsystemet, men erfaringen viser at den typisk ’hænger’ hos bookingsystemet.  RelationManager er nemlig bygget sådan op, at den ”suger” data fra det bookingsystem, som er tilknyttet. Med andre ord, kan RelationManager ikke selv sende noget ud, medmindre den har modtaget data fra bookingsystemet.

 

Hvilket domæneregler er gældende i udsendelsesmailen?

Følgende regler for sprog er gældende:

Domæner:

·       .DK                                    = Sendes på dansk

·       .SE                                     = Sendes på dansk

·       .COM                                = Sendes på dansk

·       Alle andre                        = Sendes på engelsk

 
 
 

Vil du vide mere?

Kontakt os endelig på

Mail: analyse@asnaes-vangstrup.dk

Tlf.: 70 23 48 08