Uddannelser > Basic skills training > Grundlæggende onboarding
Grundlæggende onboarding
- Restaurant, café, bar og lign.
Basic skills programmet 'Grundlæggende onboarding' træner dine medarbejdere i de mest basale elementer, der skal til for at være en værdifuld ressource på en restaurant, café, bar m.v.
Det handler om at have forståelsen for, hvordan man giver gæsten den bedste oplevelse med jeres produkt og understøtter det interne teamsamarbejde, så det støtter og forstærker den gode oplevelse.
Hør mere
Ønsker I mere information, så kan I skrive til info@asnaes-vangstrup.dk eller ringe på 70 23 48 08.
I kan også udfylde nedenstående formular.
Målgruppe
Programmet er målrettet medarbejdere, som er nye i branchen, og det kan bruges som supplement til jeres interne træning og onboarding af medarbejdere.
Programmet kan også bruges til at kickstarte en sæson, så alle kan blive skarpere på det, de gør i hverdagen, der fungerer. Eller hvis I skal have et brush up.
Jeres udbytte
Forløbet lægger 'baseline' for den viden, som I synes, alle jeres medarbejdere bør have for at fungere godt sammen og give gæsten den gode oplevelse med jeres produkt.
I sikrer, at alle får den samme viden - også selv om der er perioder med stor personaleudskiftning.
I skaber et fælles sprog til at understøtte jeres kultur.
Programmet kan gennemføre uanset hvor travlt I har, eller om I har ressourcer til at sikre oplæring.
I får et systematisk læringsprogram, som sikrer kvaliteten i jeres produkt.
Deltageren vil få forståelsen og håndgribelige redskaber som kan tages frem igen og igen.
Pris pr. tema
Prisen er 350 kr. ekskl. moms pr. tema per person.
Ved køb af 3 temaer på en gang 950 kr. ekskl. moms per person pr. temaforløb
Hvis I er en virksomhed med op til 10 fastansatte 2.800 kr. ekskl. moms pr. temaforløb
Hvis I er en virksomhede med 11-50 fastansatte 10.500 kr. ekskl. moms pr. temaforløb
Hvis I er en virksomhede med over 50 fastansatte 21.000 kr. ekskl. moms pr. temaforløb
Programmet for hvert temaforløb
Hvert tema har op til 4 moduler på 4 uger. Programmet for temaet er som følger:
Kickstart-samtale - samtale hvor vi er i kontakt med dig og afdækker dine ønsker og behov
Modul 1 og Modul 2
Boostermøde på 1,5 time med videndeling, læring og tanker m.v.
Modul 3 og Modul 4
Test og feedback
Datoer
Der er ikke planlagt nogle åbne hold. Ønsker I at afholde et forløb i jeres virksomhed, er I velkomne til at kontakte os.
Sammensæt jeres egen pakke
Er i 10 personer eller derover anbefaler vi at i sammensætter jeres eget forløb. Så kan i selv vælge startdato og med hvilken intensiteten forløbet skal kører. I kan sammensætte pakken med følgende temaer. I kan også kombinere temaer fra de andre forløb. Hvert tema består af 4 moduler:
Brug dine styrker sammen med gæsten
Gæstepsykologi - læs gæsten
Den gode kollega - forstå forskellighederne
Jagten på den sidste krone - hvordan tjener vi pengene
Har I brug for andre emner – ring og spørg – har vi dem ikke, så udvikler vi dem til jer.
Forventninger til deltageren
Deltageren skal have adgang til en mailadresse (privat eller firma), og en smartphone, computer eller iPad.
Undervisningen vil veksle med viden, opgaver, træning – alt sammen sikrer, at deltageren bliver involveret.
Der vil også være mulighed for at supplere med følgende ydelser:
Supplerende A&V Boosterkald
Vidensnetværk
Personlig support
Onlinedelen kan lægges ind i egen platform.
Forløbet kan også designes til at gennemføres i AMU-ramme.
Underviseren
Du/dine medarbejdere vil møde forskellige af vores undervisere i dette forløb, for de er hver især eksperter i elementer af en god onboarding.
Der vil være en gennemgående tovholder, som sikrer, at du/dine medarbejdere vil holde fokus og hele tiden kan få hjælp, hvis der er behov for det.
Forløbet indledes med en personlig kickstart-samtale med den enkelte deltager, om særlige behov eller ønsker
If you want the programme in English
The programmes and individual themes can also be conducted in English.
Contact us at 70234808 for more information.
-
Grundlæggende bestyrelsesansv.
-
Målstyringstavle
-
"Har du GRIT?"